Un Centru unic informativ va fi creat de S.A. Moldtelecom, până la sfârșitul acestui an. Anunțul a fost făcut de directorul general al S.A. Moldtelecom, Vitalie Iurcu, în cadrul unei conferințe de presă, organizată luni, 24 mai, cu prilejul împlinirii a 120 de ani de dezvoltare a Telecomunicațiilor.
Scopul creării centrului este îmbunătățirea calității serviciilor prestate. Astfel, consumatorii, în decursul a 24 de ore, vor putea obține informații utile și, totodată, vor putea sesiza operatorul despre problemele sau defecțiunile tehnice cu care se confruntă la servicii de Internet, telefonie fixă, 3G sau IPTV. 
Ministrul Tehnologiilor Informaționale și Comunicațiilor, Alexandru Oleinic, a reiterat succesul acestei companii, care ”în 10 ani, de la un simplu operator de telefonie fixă a ajuns la 3G, internet pe bandă largă și IPTV. Moldtelecom este liderul în domeniul telecomunicațiilor din țară și aceasta o demonstrează vărsările în bugetul statului pe anul 2009, în valoare de 600 mln. lei”, a mai specificat Oleinic.
Vitalie Iurcu, a menționat că ritmul înalt de implementare a noilor tehnologii este componenta principală a succesului companiei pe care o conduce. El a precizat că pentru următorii ani, Moldtelecom intenționează să obțină creșteri anuale a numărului de clienți cu cel puțin 7 % în fiecare an, asigurat de noile servicii - acces la Internet și transport date, IPTV și telefonie mobilă 3G.
În prezent, S.A. ”Moldtelecom” gestionează o rețea de telefonie fixă de 1,1 mln. abonați, 150 mii de abonați la Internet pe bandă largă și circa 2135 abonați la IPTV. După volumul vânzărilor, primul loc pe segmentul acces la Internet pe bandă largă îi revine tot acestei companii, cu o cotă de piață de circa 57%.

URMĂREȘTE POLITIK.MD PE