O femeie din Chișinău a procurat recent o pereche de încălțăminte (pantofi pentru dame) de la un punct comercial din capitală în valoare de 1490 lei. Doar după 2 ore de exploatare a acestora au fost depistate zgârieturi în partea frontală cât și o ruptură pe lateral.
În acest caz, consumatoarea depistând că încălțămintea este de o proastă calitate, s-a adresat imediat la vânzătoarea magazinului de unde procurase încălțămintea pentru a depune o plângere în Registrul de reclamații.
Agentul economic a examinat plângerea consumatoarei și ulterior a venit cu un răspuns consumatoarei precum că nu are motiv întemeiat de restituire a banilor.
Astfel, cumpărătoarea a depus o reclamație către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței prin intermediul căreia a obținut contravaloarea produsului procurat în valoare de 1490 lei.
Este important însă să păstrăm bonul, dacă vrem să ne facem dreptate, în cadrul diferitor situații de acest gen.