O femeie din Chișinău a procurat recent o pereche de încălțăminte (pantofi pentru dame) de la un punct comercial din capitală în valoare de 1490 lei. Doar după 2 ore de exploatare a acestora au fost depistate zgârieturi în partea frontală cât și o ruptură pe lateral.

În acest caz, consumatoarea depistând că încălțămintea este de o proastă calitate, s-a adresat imediat la vânzătoarea magazinului de unde procurase încălțămintea pentru a depune o plângere în Registrul de reclamații.

Agentul economic a examinat plângerea consumatoarei și ulterior a venit cu un răspuns consumatoarei precum că nu are motiv întemeiat de restituire a banilor.

Astfel, cumpărătoarea a depus o reclamație către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței prin intermediul căreia a obținut contravaloarea produsului procurat în valoare de 1490 lei.

Este important însă să păstrăm bonul, dacă vrem să ne facem dreptate, în cadrul diferitor situații de acest gen.

URMĂREȘTE POLITIK.MD PE