Limbajul trupului numit și comunicare nonverbală, include formele de comunicare ce nu folosesc limbajul articulat - expresiile emoționale precum mimica (mișcările ochilor, buzelor, sprâncenelor, contactul vizual), pantomimica (poziția corpului, mersul, gesturile), atingerile, schimbările petrecute la nivelul vocii (intonația, ritmul).
Atât politicienii, cât și „actorii” spoturilor publicitare, sunt specializați în falsificarea limbajului trupului, apelând la acesta pentru a-i face pe alegători şi, respectiv, pe receptorii mesajelor publicitare, să creadă afirmaţiile lor. „Efectele comportamentelor mincinoase ale politicienilor se văd atunci când sunt nevoiţi să-şi cumpere voturile pentru că nu-i mai crede nimeni“, explică politologul C. Pârvulescu. Atunci când minciuna nu le mai este suficientă, politicienii recurg la cumpărarea voturilor, conchide el.

Lăsaţi comentarii cu Numele Prenumele şi link-ul la video pentru analiză.

URMĂREȘTE POLITIK.MD PE