Potrivit sursei, primul obiectiv de pe listă este Acropole din Atena. O zi de filmări pentru reclame video în interiorul clădirii antice se ridică până la 1600 de euro.
În acest sens, autorităţile elene se gândesc chiar să permită realizarea unor filme şi organizarea de evenimente în masă pe Acropole. Toate fondurile încasate vor fi direcţionate către restaurarea monumentelor istorice, dat fiind faptul că pe timp de criză, vistieria statului nu are bani pentru aşa ceva, explică guvernanţii eleni.
Deputatul şi fostul ministru al partidului conservator ”Nea Demokratia”, Gerasimos Giakoumatos explică acest gest disperat:
”Trebuie să închiriem Acropole, precum şi alte monumente de patrimoniu unor companii private, pentru a face rost de bani la buget. Este mai bine să dăm în chirie valorile noastre istorice decât să tăiem şi mai mult salariile”, a adăugat Gerasimos Giakoumatos.
Se estimează, că grecii nu realizează încă adevarata amploare a dezastrului iminent, mai scrie publicaţia menţionată.