Serafim Urechean condamnă posturile de televiziune Moldova 1, EU TV şi alte instituţii media pe motiv că amplifică imaginea pozitivă a coaliţiei „Roşca-Voronin”, reflectând exclusiv evenimentele doar cu participarea conducerii comuniste şi a aliaţilor acestora. În acest sens, AMN a sesizat instituţiile internaţionale, în special Consiliul Europei că "autorităţile roş-oranj" au impus un control cvasi-total asupra mass-mediei.

"Compania „Teleradio-Moldova” activează în cadrul unui cartel mediatic neformal, subordonat actualei puteri, care lucrează la lustruirea imaginii guvernanţilor şi la denigrarea opoziţiei, în primul rând a Alianţei „Moldova Noastră” – o adevărată „spălare a creierilor”, la care sunt supuşi cetăţenii ţării” se menţionează  într-un comunicat de presă al AMN.

În acest sens, Serafim Urechean a exemplificat: „Moldova 1 a ascuns de public faptul că formaţiunile de opoziţie au boicotat şedinţa în semn de protest faţă de abuzurile coaliţiei roş-oranj, deşi a avut reporteri la încheierea sesiunii Parlamentului Republicii Moldova.”

Potrivit sursei citate, posturile de televiziune NIT, N4, MIR, agenţiile Omega, Moldpres, Novosti-Moldova, alte resurse media, printre care şi EU TV, TV Moldova 1 sunt instituţiile media unde „consilierii lui Voronin coordonează politica lor editorială.”

De asemenea, liderul formaţiunii a mai constatat că EU TV a declanşat o „intoxicare masivă a auditoriului său”, motivând că ore în şir de emisie sunt alocate pentru a lustrui imaginea liderilor PPCD şi a denigra politicienii anticomunişti. „De altfel, o remarcă importantă, în perioada monitorizată la EU TV au lipsit criticile la adresa PCRM” a subliniat Serafim Urechean.

URMĂREȘTE POLITIK.MD PE