În anul 2009 „Poşta Moldovei” a înregistrat pierderi în sumă de circa 4 mln. lei, cifră care trebuie să-i pună pe gînduri pe toţi angajaţii întreprinderii şi să marcheze o schimbare în atitudinea lor faţă de activitatea exercitată.
Despre aceasta a menționat Alexandru Oleinic, ministrul Tehnologiilor Informaţionale şi Comunicaţiilor în cadrul şedinţei de vineri, 26 martie, cu conducerea ÎS „Poşta Moldovei”, cu directorii Centrelor de Poştă din toate raioanele ţării.
Ministrul a subliniat că „Poşta Moldovei” este una din cele mai mari întreprinderi de stat din Moldova, serviciile căreia sunt cele mai solicitate de cetăţeni, aceasta fiind unul din motivele pentru care atenţia faţă de întreprindere va fi sporită. „Ministerul ţine în vizor toate problemele cu care se confruntă întreprinderea, precum şi este preocupat de implementarea unei strategii de dezvoltare a Poştei. Actualmente negociem cu Banca Mondială şi Guvernul statului Singapore pentru a găsi o soluţie de tehnologizare a Poştei, să facem în aşa mod încât cetăţeanul să poată primi un număr cât mai mare de servicii ale statului prin intermediul oficiilor poştale”, a menționat Oleinic.
De asemenea, ministrul a spus că în cel mai scurt timp ministerul intenţionează să implementeze mai multe proiecte menite să îmbunătăţească condiţiile de activitate ale angajaţilor din cadrul întreprinderii, şi să majoreze numărul serviciilor acordate de oficiile poştale.
Î.S. “Poşta Moldovei” este reprezentantă prin intermediul a 1150 de oficii poştale.

URMĂREȘTE POLITIK.MD PE