Veste bună pentru șoferi. Pe podul de pe str. Mihai Viteazul se circulă pe două benzi în direcții opuse. Se întâmplă după ce autoritățile municipale încheie lucrările de reparație capitală a podului care asigură trecerea peste râul Bâc și Calea Ferată.

Sectorul aflat în reparație este unul din cele mai importante din Capitală pe măsură ce leagă sectoarele Râșcani și Buiucani.

Podul din strada Mihai Viteazul a început să funcționeze încă în perioada URSS, în anul 1967, iar construcția lui a durat patru ani.

Mai bine de jumătate de secol podul este dat în exploatare. Ani în care numărul autoturismelor s-a mărit semnificativ și traversarea acestuia a devenit tot mai frecventă, ceea ce a servit motiv ca în anul 2020 circulația pe pod să prezinte un risc sporit. Astfel, reconstrucția traseului a devenit urgentă.

Inițial, bugetul reparației capitale constituia 108 milioane de lei. Ulterior costurile s-au ridicat la 120 de milioane de lei, buget alocat pentru reconstrucția totală a lungimii podului, care este de 300 de metri cu lățimea de 26 de metri.

URMĂREȘTE POLITIK.MD PE