Vânzările Mitsubishi în Moldova vor creşte până la 1500 unităţi pe an. Cel puţin asta este părerea managerului companiei din Moldova, Alexandru Pincevschi, care a anunţat deschiderea unui nou dealer-centru având o suprafaţă totală de cca 3050 m.p. În cadrul conferinţei de presă susţinută ieri, managerii holdingului Elita 5 au menţionat că ponderea vânzărilor Mitsubishi în 2008 a constituit 9 % din totalul vânzărilor de automobile noi în Moldova.
Motivele care fac consumatorii să aleagă Mitsubishi sunt, conform spuselor acestora: garanţia de 6 ani la automobilele Mitsubishi şi specialiştii calificaţi care deservesc consumatorii. Centrul conceptual Mitsubishi a fost construit în conformitate cu standardele corporative Mitsubishi Motors Corporation: un show room pentru 10 automobile, două suprafeţe deschise pentru demonstraţii pentru 10 şi respectiv 20 maşini, un centru de servicii auto, ateliere de reparaţii, depozite, o parcare.
Amintim că în 2008, în Moldova, au fost vândute 995 automobile de marcă Mitsubishi, iar în în 2007 – 366 unităţi. Holdingul Elita 5 a investit 2,5 milioane euro în construcţia acestui centru, investind astfel în marca Mitsubishi, care constituie 48% din vânzările de automobile a holdingului Elita 5.