Cinci posturi de televiziune au rămas fără licență. Potrivit unui comunicat, Consiliul pentru promovarea proiectelor investiționale de importanță națională a decis să retragă actele permisive pentru emisiile de televiziune și servicii audiovizuale în cazul a trei companii, din motiv că ar fi finanțate din surse dubioase

„Este vorba despre SRL „Telesistem TV” (Primul în Moldova, Accent TV), SRL „Archidoc Group” (Orizont TV) și SRL „Telestar Media” (Canal 2 și Canal 3). Acestea au încălcat solicitarea consiliului de a furniza dosarul complet de informații, prezentând informațiile și datele unui singur cont bancar, în timp ce dețin 5 și, respectiv, câte 8 alte conturi în diferite bănci. În cazul fiecăreia, au fost identificate tranzacții care confirmă afilierea cu gruparea Plahotniuc - Șor.

URMĂREȘTE POLITIK.MD PE