agerpres.roCriza economică are resurse nebănuite de rîs. De exemplu, în şase luni, vom rîde cu preşedintele Traian Băsescu, probabil primul preşedinte din Uniunea Europeană care ar putea să rămînă fără avion şi fără piloţi.
O dată, pentru că Băsescu foloseşte un avion Boeing 707, vechi de aproape 36 de ani. În iunie, Boeing-u' trebuie să meargă la revizie. Asta costă un milion de parai, dar bugetul Romavia nu o poate suporta, pentru că pur şi simplu nu i s-au dat bani pentru asta. Şi încă şi mai haios e că, pentru tipul ăsta de avion, nu prea mai sînt piloţi.
Iar unii tineri nu pot fi pregătiţi pentru că nu mai există tehnică de simulare de zbor aferentă Boeing-ului 707, pe care să fie instruiţi.
Prin urmare, trebuie găsită o soluţie ca să chiloteze cineva avioanele. Numai că va fi scumpă şi va creşte costurile cu personalul navigant cu 220%. Ceea ce face ca, v-aţi prins, chiloţii de avioane ai lui Băsescu să fie cei mai scumpi din România.

URMĂREȘTE POLITIK.MD PE